AYIN TEMASI:
ÇOCUK ŞİİRİ OKUMALARI (İLKOKUL)
4.1. Faaliyet duyurulur. (bk. Ek 6)
4.2. Okunan şiirlerden seçilen bilinmeyen kelimeler öğrencilerle paylaşılır ve anlamları bulunur.
4.3. Öğrencilerden bu bilinmeyen kelimelerden seçilecek en az üç kelimenin yer aldığı anlamlı bir cümle ve afiş oluşturması istenir.
4.4. Her sınıf için sınıfın en iyi cümlesi/afişi seçilir ve panoda sergilenir.
4.5. Sınıfların en iyi cümleleri ve afişleri arasından okulun en iyi cümlesi/afişi seçilir.
ETKİLEŞİMLİ KİTAP OKUMA ÇALIŞMALARI(OKUL ÖNCESİ)
4.1. Okul öncesi öğretmenlerine yönelik etkileşimli kitap okumayla ilgili bilgilendirme/eğitim yapılır.
4.2. Etkileşimli kitap okuma yöntemi ile okunacak kitap belirlenir.
4.3. Etkileşimli kitap okumaların merkeze alındığı günlük eğitim akışları uygulanır.
4.4. Okunan kitaplardaki bilinmeyen kelimeler belirlenir.
YAPILAN ETKİNLİKLER
İlkokul:
1-Tüm sınıflarımızda “Çocuk Şiir Okumaları Etkinliği” yapıldı.
2-Okunan şiirlerden seçilen bilinmeyen kelimelerle afiş oluşturmaları istendi. Her sınıftan en iyi afiş seçildi. Seçilen afişlere arasından okulun en iyi afişi seçilerek ilçeye gönderildi.
Okul Öncesi:
1-Etkileşimli kitap okuma ile ilgili bilgilendirmeler yapıldı. Okunacak kitap belirlendi.
2-Okunan kitaptaki bilinmeyen kelimeler belirlendi.